Planera, och åter planera.

Det närmar sig. Mina helger blir allt mer packade och vet du vad? Jag gillar det.

Samma vecka som min födelsedag så är helgen helt jävla full. Och det är precis så jag vill ha det.
Till skilnad från denna helgen då jag inte har gjort något annat än streckläst bäcker.
Nu ligger jag i sängen bredvid Mimma och lyssnar på musik.
Så här kommer fina bilder på Mimma och mig:

Riktig gammal webbcam-bild.





Första bilden är tagen med min gamla kompakta därför är färgen fucked-up.
Å ja, blogg.se sabbar bildkvalién.

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: oja! finns ingen stad jag känner mig mer hemma i

2010-05-09 @ 16:26:31
URL: http://chiptek.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0