Jag är inte bara speciell, jag är mysig också.

20 olika frågor om mig (ärliga svar)
. Värsta känslan?
Olycklig kärlek.

. Bästa känslan?
Ligga med den man älskar i solen.

. Min första tanke när du vaknar?
"Jävla solfan."

Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Gives you hell...

. Har du någonsin varit kär?
Ja.

Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Affischer på awesome's band, renhorn, rådjurs horn, mina egna inramande bilder.

Vad har du under sängen?
Lådor.

Ser på?
Just nu dator men senare lär det bli mat, i määängder!

Lyssnar på?
MUSIK. Och ljudet av ditt hjärta....

Skriv nått smart!
Två gitarrer + två gitarrer = två dubbelgitarrer

Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Farfar, Mormor, Robert Pettersson och ja, du.

Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
"Japp."

. Vad vill du bli när du blir stor?
Servitris, mäklare eller något med skrift och bild.

. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Random, galen, allmänt tyken och.... fett rolig.

Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Hitills var det den 27/5 2010.

Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Socialaste jäveln på internet.

Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Blindtarmen klassas kanske inte som en kroppsdel men den har jag klarat mig utan i snart fyra år.

Vilken superhjältekraft vill du ha?
Super charmighet.

Vad är du beroende av?
Tyvärr mobilen och datorn. Och MUSIK.

Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
DEN ÄR LA FAN INTE ÖDE NÄR JAG KOMMER DIT? Och vadfan ska jag göra där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0