If you find me, don't cry...



Eftersom jag knappt sovit något alls denna helgen så hade jag verkligen inte lust att gå ut och ta kort.
Fast jag hade lust att ta kort. Så detta fick duga.

Sitter och försöker smälta Sonic Syndicate's nya låt som jag tipsade om för ett par dagar sen.
Denna är... speciell, jag får liksom inte grepp om den.
Men nu ska jag i alla fall skriva in engelskaglosorna som vi har haft nu i flera månader och hoppas på att provet går super bra i morgon, även löptestet på tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg kolla min :)

2010-05-17 @ 21:53:11
URL: http://feliciakodjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0