Det låg dimma i luften.



Min ytterst blåa skrea-outfit. Kladdet på byxorna är smilisar och "hej".
Jag har fått sommarkänslor. Så jag langar en låt som enligt mig kränger fram sommarkänslor:


Drar också en snabbförklaring varför just den låten för fram sommarkänslor:

Alla Lillasyster-låtar är somriga för jag köpte bandit rock volym 1 sommaren 2009.
Varje gång jag åkte i min brors bil (vilket blev hyfsat ofta) så lyssnade vi på den.
Sen köpte vi Lillasyster-cd'n.
Så kommer en Lillasyster låt igång känner jag doften av Henke's wunderbaum, vibberationerna från basen i ryggen, ser en läskig omkörning inträffa och hur ac'n blåser kall luft mot mina bara ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0