Dags att vakna nu?

Skolan börjar åtta och här sitter jag vid matbordet och surfar.
Missade båda bussarna helt för jag vaknade prick.
Inte för att någon ska veta det men jag blev "kind-off-happy" när mamma skrev att hon bara kan köra mig efter nio.
Efter nio = ingen tyska.

Skönt med sovmorgon men jag hatar också att missa mentors tiden, för missar jag den har jag inte koll på vad som händer den kommande vecka och det, det är bara jobbigt.
Kontrollbehov om något.

På tal om det, mamma märkte inte att jag hade ett sånt enormt kontrollbehov fören för några veckor sen.
Jag har haft det hela mitt liv och det märks först nu?
Jag måste helt enkelt vara awesome på att gömma det.

Jag kanske tas som en väldigt spontan tjej som bara glider med.
Men nej, t.ex. ska jag någonstans är alltid mina frågor: Var? Vilken tid åker vi? Vilken tid börjar det? Vilka ska med?

Men om dom då säger att vi ska åka 14.00 t.ex. och ingen sitter i bilen 14.00 beredda på att köra, ja då blir jag pissed-off. Man gör inte så!
Har man sagt något så gäller det! Jag blir riktigt jävla förbannad på sånt.
Well på tal om att vara beredd, snart kommer mor min. Måste stänga av nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0