Tänkte att ni ville läsa.

En text jag skrev på en press.

"Tänkte skriva en likadan text som Kikko har på sin profil, men jag kommer nog inte lyckats lika bra som han gjorde.
Men jag ger det ett försök:

Det är alltså jag som är Frida Bergis Berglund Flum. Välj ett av namnen att kalla mig för.
Till skillnad från Kikko så är jag jävligt fördomsfull. Jag har helt klart ett stort problem med "fjortisar", deras stil, beteende and so on. Men även jag kan ändra på mig men för det behöver jag en fjortis som överbevisar mig om "era" fel. Jag är alltid social på Facebook likaså Skype. Jag lever på att få bekräftelse om att jag duger och att jag är bra som jag är, och när jag inte får den bekräftelsen kliver jag in på denna hemsidan. Jag vet det är världens största fail att leta på bekräftelse på denna sidan men letar man, ignorerar utseendet så har man plötsligt hela kamratlistan full av underbara människor som gillar en för den man är.
I början är jag hyper och kan framstå som svår att få grepp om men tro mig, det kommer.
I grunden är jag jävligt djup och eftertänksam men ja, det syns inte på utsidan.
Jag blir ofta mindre omtyckt för att jag säger/skriver precis vad jag tänker, för ingen gillar att få höra illa saker om sig själv utropade rakt i ansiktet på en. Men det behövs, dem som har tillräckligt med tålamod med mig kommer förbi det stadiet och glömmer efter hand vad jag har sagt.

Dags att sluta skriva snart för de få personer som någonsin kommer läsa detta hoppas jag verkligen skriver en kommentar eller liknande i ett mejl så får ni testa om texten stämmer helt enkelt."

Kommentarer
Postat av: oli & luc

mycket bra gjort!

2010-03-29 @ 23:58:55
URL: http://seko.blogg.se/
Postat av: Lisa

Mycket bra skrivit!!

Även jag får dålig kritik för att jag skriver ned sådant jag tänker, men det handlar inte så mycket om att andra inte gillar att jag skriver sådant om dem -- det handlar mer om att de tycker att jag skriver för långa texter och att, jag citerar en "läsare": "Ingen bryr sig".



Keep up the good work :)

2010-03-30 @ 01:10:30
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0