GrÖn


Så.
Är du stolt över att du har sett min nya hårfärg nu eller?
Nästa gång blir det åt det snaggade hållet kom vi överens om.

My look, my problem.
Colour, my solution.


Det känns ganska jävla skönt att vara svarthårig igen.
Något åt det trygga hållet.

Nu slogs min värld på ända, igen. Fast kanske inte så mycket som man kan tro.
Jag hängde med Amme en stund idag, det var underbart.
Vi pratade minnen, tänk att vi har känt varandra i snart tio år.
Och det har varit extremt många bra år. Det tackar jag för.

Nu ska jag koka ris och kolla på two and a half men.

Kommentarer
Postat av: amme

10 år? nej det kan inte stämma. men jag håller med om att dom åren har varit bra :D

2010-03-09 @ 21:26:39

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0