Good damn, shit this sucks.

Jag vänder på dygnet när jag är ledig, kan inte säga om det är bra eller dåligt.
För fysiskt kasst är det ju, men fan va roliga folk man får chattat med.

De senaste nätterna har jag drömt helt jävla underbart så egentligen, varför sover jag inte lite tidigare?
På vardagarna sover jag knappt, för jag drömmer inte.
Ledig idag, studiedag, så jag hade tänkt att dra på mig ett par byxor, en mössa, två väskor och ge mig ut och ta kort.
Let's pray for the battery to not end. Eller något åt det hållet.

Jag och Suz försökte långt in på natten igår att komma på vad fan som hände då när vi slutade skriva så fucking underbart som vi under en period skrev.
Och ja, vi kom fram till att vi tänkte efter mer och tog oss den tiden till att skriva som behövdes.
Jag slutade med det i september, det var ett jävligt bra tag sen.
Helst.
I slutet av 2008 hade min "känslo-blogg" 100 besökare. Idag har den 3105.
Vem fan har kollat på min blogg? Den är helt öde, uppdateras aldrig och möglar.
Fast ja, jag ska dra på mig skrivarhatten och börja på nytt, vi får se hur det går. Vi får hoppas på det bästa.

Langar bild senare, även på ett par nya jeans som jag fick i... fredags?

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0