Drar i rejält.

NU JÄVLAR. Ska ni fan inte få klaga på att jag har för lite bilder, musik och videos på min blogg.
Men jag kan inleda med att säga att jag var på gekås med Frida efter skolan.




Ursäkta mitt snyltande på Dextro'n. Men jaja. Köpte även en ny jacka till Molle pajken:
GAMLA:

NYA:


Eftersom Molle inte kunde assistera under fotograferingen kom Nalle Puh till undsättning.
Fråga: "Varför köpa en ny om den är precis likadan som den förra?"
1. Den är inte likadan.
2. Molle sprang in i taggtråd och fastnade men tog sig loss och rev där med upp hela ryggen på den gamla.

Ni såg att jag köpte Garniers ansiktsvatten (om inte annat får ni scrolla upp igen) och jag ville bara visa att jag är ett troget "fan" av Garnier:



Picture One: Nej, jag använder inte Gariner Shampo och Balsam just nu men jag gör det alltid annars. Grejen är att jag inte har hittat Gariner's färgshampoo som jag är i stort jävla behov av just nu.
En annan sak med: Jag har tappat bort det bästa vaxet från Garnier så det fick bli Beach-varianten.
Jag gillar inte den så mycket till vardags men den funkar säkert bra på... precis, beachen.

Picture Two: "I found the love of my life" skulle en fjortis sagt. Jag säger: "Den här. Den är förjävla bra."
Ansiktsrengörningen är bäst. Absolut men den har inte funnits på gekås på ett tag och jag orkar inte leta så det fick vara ansiktsrengöringen som finns på bild här under så länge. Men nu har jag alltså hittat den och har äntligen en komplett serie igen.

Garnier: Luktar gott, känns fräscht och ja, funkar!



Nej, jag gillar det inte.
Köpte alltså detta ansiktsrengörnings skitet i brist av garnier och min hud verkar inte tåla det.
Jag fick mer finnar och skit av den "extremt välrengörande ansiktstvättgelen". Nu i slutet slutade jag med denna och tog vanlig tvål i stället. Den lilla tuben som kostade över 60 spänn innehåller någon slags supergel som ska motverka finnar på 8 timmar. Och nej, det gör den inte, snarare på 5 dagar.


Ni som nu har orkat läsa allt detta och fortfarande väntar på "de grand finalia" kan ju kolla på denna videon som jag snabbt filmade (ja, i taskig kvalité) och redigerade på cirka en timme:
(Ni andra får kolla med!)



Borde inte detta släcka er törst efter inlägg så vet jag inte vad jag ska göra.
Eller jo, nu ska jag knalla till sängs med en dextro i käften och ett leende på läpparna.

(BLI NÖJD. Inlägget + videon + bilderna + redigeringen = 3 timmar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0