Bröllopsfotografen

En värmlänning drar till Stockholm i hopp om att bli en proffsfotograf.
Det är klart det lät skitbra.
Men hela filmen tappar sin charm när Robin (spelas av Björn Starrin) lär sig vett och ettiket, byter kläder och klipper håret.
Hela hans bakgrund försvinner och hans underbara "Wärmland" tattuering tas bort.


Filmen var helt klart bäst i början och föll enligt min åsikt helt på slutet.
Efter halva filmen var jag trött och förbannad på hela grejen.

Den får 2/5.
De få plussen filmen hade var början.

Jag hade nog förstora förhoppningar om den, men ändå. Jag har sett bättre.
Dock vill jag använda ett skit bra citat från filmen:
Vet ni vad livet är? Det är det där eländet som pågår mellan alla våran fyllor.

Kommentarer
Postat av: yasmine

håller helt klart med dej, den var mkt bättre i början.. men sen naee den blev inte så bra då :)

2010-03-14 @ 10:59:21
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0