Tro fan att jag lyckades.

Nu ska jag skriva anus-fort (nej, det ordet finns inte) för vi ska åka till Liseberg om tio minuter och jag vill inte missa det trots att det regnar något så förbannat.

Hängt med Suz och Frida P hela dagen, bara för att jag kan!
Det ägde, jag äger, allt äger - tillochmed regnet.
Så nu ska jag plocka ihop pengar och sånt som kan vara bra att ha och fixa håret.
Kommer upp en bild på min älskade tatuering också, för vissa har ju inte sett den än.
Historien om den kommer kanske upp någon gång... fast jag reda tror att jag har berättat om den, men det var länge sen.



Ja, det är min profilbild på facebook.

HA DET BÄST! Nu jävla Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0