Orken är snart slut.

Eftersom alla redan vet att vi fick sommarlov idag så behöver jag ju inte ta en utförlig förklaring om det.
Men jag kan berätta att jag är stolt över mina 10 VG och 5 G som lyser från betygspappret.
Däremot är jag mindre stolt över den enormt jobbiga förkyldning som har dragit sig över mig.
Har ingen ork till någonting, det var med nöd och näppe jag kom iväg till skolan idag där jag satt som en zombie genom hela avslutningen.

Men som sagt, 10 VG (alltså fem mer än höstas) och 5 G. I höstas var det tvärtom 10 G och 5 VG.
Nu ska jag försöka ta mig ner till soffan och vara lite social.
I morgon blir det akuten för personligen misstänker jag lunginflammation, igen.
Har redan haft det två gånger.

Kul början på sommarlovet?
Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0