Fjårtiz.

Kära fjortisar med gummisnoddar upp till era lår,
Och med äckligt flottigt och sönderfärgat hår.
Brun i ansiktet och snövit kajal,
ändå mobbar ni alla mulatter i sjal?
Era ansikten ser exakt ut som bajs,
ni är ungdomarna med no life.
Fundation och ett kilo puder,
är det så kul att få uppmärksamhet som luder?
Era läppar med nå kladd som kallas idomin,
Tror du att du är fin?
Ni skryter om erat senaste ligg,
ni blir beroende av er första munbloss cigg.
Nu måste ni ut och dricka eran alkoholfria cider.
Ni ska veta att jag med er lider!

Jag lider så fan heller. Jag däremot älskar den dikten.

Kommentarer
Postat av: yasmine

Har du sett mina frågor än? :D

2010-06-21 @ 10:19:08
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0