Bye.

Ville bara skriva att nu hoppar jag in i duschen skulle jag tro... eller nej.
Skiter i det, duschar i morgon så man luktar gott och fräscht.
Ska nämligen till havet i morgon (har jag någonsin berättat hur mycket jag hatar havet?).
Det blir alltså midsommarfirande där. Och då började jag undra om det firas midsommar i något annat land än Sverige vilket jag har svårt att tro.
Åt en liter jordgubbar innan och jag ångrar det inte.
Har spelat T-O till nu, så om någon har försök få tag på mig får ni ursäkta... Inte lätt att vara populär! (Alla känner hur ironin oooooosar).
Har ingen aning varför jag skriver såhär helt plötsligt, spelets fel (se där, jag hade en aning).
Nu ska jag testa min nya bikini och hoppas på att mamma kör mig till Ullared i morgon.



I morgon tar jag med kameran så jag får tagit lite nya bilder, har inte tagit någon sen... skolavslutningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0