Barnböckernas sanna ord.



Och detta var en rolig syn när jag sitter och bättrar på den blåa färgen.
Barnböcker är så... sköna.
Jag minns just denna texten jävligt bra eftersom jag läste den som en hårfärgsexpert vid 11-års ålder.
Då hängde jag upp mig på det, vad trodde du jag gjorde nu? Jo, skrattade.
"...du kommer med största sannolikhet ångra dig." Puh, det var roligt.
När jag färgade håret grönt slog det mig att det var den enda färgen jag inte har haft, så nu har jag haft alla.

"Blå då?" tänker nog inte du. Men om du skulle tänkt det skulle jag meddela svaret med den här bilden:

(Notera hur jag håller upp dubbelhakan med handen och det är Jennifer/Snyggingen)
Det är den mörkaste blå jag har haft. Vissa lägen var den svart, till exempel på bilden.
Jag har haft blått en gång innan det också, jag var tio med blåa slingor i hela mitt riktigt blonda hår.

Bara för att jag älskar bilden och för att jag kan så slänger jag in denna bilden också:

Rosa + Lila. Nja, inte igen.

Ja, och såhär ser jag ut i dagens läge: (Älska att ansiktet är ur fokus!)


Nu hoppar jag in i duschen innan det börjar åska! BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0