Back in seventy-seven and sixty-nine

When the head of state didn't play guitar
Not everybody drove a car
When music really mattered and when radio was king
When accountants didn't have control
And the media couldn't buy your soul
And computers were still scary and we didn't know everything

I wish I was a punkrocker.


Förlåt. Bloggningen går sämst nowadays. Men jag ska slå mig ner och skriva i natt eller i morgon.
Åkte aldrig till Falkenberg, mådde sämst så jag satte mig på "emobänken" i Ullared i några timmar i stället.
Det går inte ihop... well I know.
Det blir till att plugga jävlar nu så jag klarar moppekortet. Funderar på att åka till Falkenberg typ... i morgon.
Får helt enkelt se. Sen måste jag ge mig ut med kameran också. Fotointresset gick upp i rök.

Planer för närmaste veckorna:
Denna veckan: Fira Suz, Varberg
Nästa vecka: Moppeprov, Eriks födelsedag, Liseberg, Grillfest, Göteborg i största allmänhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0