Fobier.

Alltså. Fobier.

Jag har gjort ett test där jag kolla upp vad jag kunde om fobier, ingenting alls visade det sig.
Facit var ändå den roligaste delen.
På wikipedia beskrivs fobi som en ihållande rädsla och en enorm vilja att undvika saken, platsen, upplevelsen etc.
Då kan man bara lista det man hatar och är mest rädd för i hela världen så har man listat sina fobier?
Jag har sådana... riktigt udda fobier.
En upptäckte jag nu på semestern.
1. Snark. Allvarligt talat, jag ville i den stunden då pappa snarkade som mest ta livet av mig.
Jag mådde riktigt illa. I mitt huvud blev det bara högre och högre för varje nytt andetag.
Jag tryckte kuddar mot öronen, gjorde allt, men jag kom inte undan.
Till slut slet jag till mig hörlurarna och drog igång musik på högsta volym men var rädd för att somna.
2. Städerskor. Jag drömde något så sjukt. I drömmen sov jag på hotellet och en städerska kom in och började skada mig med sin mopp. Jafan, visst skrattar man åt det. Men då var det inte kul. Sen på dagen efter skulle jag stanna kvar på hotellet och sova medan pappa gick upp på fjället själv. Jag kunde inte sova. Jag låste dörren och stängde fönstrena men jag kunde verkligen inte somna.

Fy fan. Helt sjukt. Men snark tar verkligen priset.

Mimma står för bilden, tack för välkomnandet på tal om ingenting.

Kommentarer
Postat av: Zanna

Snark är det värsta som finns o.o

2010-07-25 @ 23:31:36
URL: http://rnrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0