Woups!

Ni får ursäkta min extrema bloggtorka igår och idag.
Men igår hann jag faktiskt inte, jag bakade och åkte på fars så det blev liksom inte av.
Idag gick man upp halv sju för att duscha och göra sig i ordning för skyttetävlingen.
Jag sköt mitt tävlingsbästa men det är ändå ingen summa att hurra för.
Ikväll drar man till Rävlanda för att gratta faster och "farbror" på födelsedagarna.
Helgen är ganska jävla packad så förvänta ingen större uppdatering fören kvällen till måndag, då kommer skiten, I promise.



Hum.
Men ni får ha det bra, nu ska jag äta kärleksmumsen som bakades igår och vara allmänt social med familjen, TJO FLÖJT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0