Tear it UP again

It kills me inside - love.

Langar suddig men charmig bild.

Var ute och fotograferade idag, trots benet.
Men fick inga bra bilder... trots det langar jag två:


Jag vet inte varför jag valde denna sista bilden, men den hade något som det kändes som... nej jag vet inte.

Idag har jag inte gjort mycket alls.
Men är det någon som har ett JETflygplan eller helikopter? Vill åka till KALMAR innan åtta.
It's impossible.
Nästa helg är det luftgevärs skytte, sista fyrklubbstävlingen.
På tal om det, man kanske skulle ta på sig sin skyttejacka, för att böja till den lite?
Nej jag vet inte.

Jag är riktigt blek, men egentligen, bry jag mig?
Tror inte det.
Man vill ju inte vara orange heller.
Jennifer drar till Sälen typ... nu?
DU FÅR HA DET BÄST!

Ja, god kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0