Sova... WTF KATTMAT?!

Yes.
Jag har alltså förberätt för i morgon bitti när jag ska gå upp ca 05.45.
Och man är trött och vill bara sova så, såklart.
Jag lägger mig ner i sängen och känner en jävligt konstigt lukt.
WTF, KATTMAT?! tänkte jag.
Då kom jag på att Mimma sov i min säng innan hon måste ha haft kvar lite kattmat på nosen som hon sedan omsorgsfullt geggat ner hela min säng med.
Yippie.
Så nu vid kvart i elva stod jag och bytte lakan men nu ligger jag äntligen i min säng, som luktar rena lakan istället för kattmat.

Erik kom hem idag.
Han har varit sjuk den senaste tiden så pappa körde och hämtade honom.
Så nu är jag inte ensam med pappa längre, wiho.
W.E.

Goten nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0