Pulkans dag.




De var de enda bilderna jag fick till idag, men de duger.
Jag hade riktigt kul idag.
Vem är bäst på rövlapp om inte...? Just det, Kajsi und mich.
På tal om det, vi har fan tyska och engelska till i morgon.
Yippie.
Sista åket blev på min söndriga pulka som inte gick att styra, alls.
Så rakt ner på minst 8 vassa isbollar for man.
Och nu börjar man använda käppen på nytt.
Vi får se om jag tar mig till skolan överhuvudtaget i morgon, kanske med käpp, kanske utan, kanske inte alls.

Å just det, det blev ingen ishockey i dag, det fanns inga biljetter kvar.
Och tur var väl det, jag kan ju inte gå.

Nepp. Nu blir det tyska-plugg och engelskan.
Om jag inte somnar.
Eller går ner och äter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0