Ouch

Vaknade med blåmärken över hela höger sidan.
Men jag klagar inte, jag hade riktigt kul igår, tack bror och Jannika för det!

Idag ska jag och pappa åka till Falkenberg så ska jag testa en skyttejacka.

Hittade den här på fejsbok:


Jag tyckte den gruppen var riktigt lustig.
Jag är inte medlem för jag ser skilnad på en glad och en arg ko.
Men ändå.

Skulle jag inte konfirmerat mig ett år tidigare skulle jag suttit i kyrkan nu och tagit nattvarden.
Men jag skulle inte vilja gå i den gruppen som är nu.
De är jätte snälla och så, det är ju inte det.
Det är bara att jag aldrig har funkat ihop med de, de har alltid... eller jag har alltid varit annorlunda och de kunde nog inte hantera det, eller något.

Jaja, nu ska jag äta. Tjohejsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0