Montag, die vier Januari zweinzehntunsend und zehn. Eller nått.

Jag borde nog skaffa en kategori till mina frisyrer med, ska fundera på det.
Men vet du vad?
Jag har skaffat fram nya bilder på min tama nyckelpiga och fått reda på vad den äter!
Utomhus på sommaren äter nyckelpigor bladlöss.
Så jag tog reda på vad dom skulle äta inomhus på vintern och det blev kvalster.
Så det är alltså jag som matar min nyckelpiga utan att veta om det.


TITTA! Så fina bilder, right?

Och innan fick jag reda på att mamma nu har bestämt sig, hon ska inte ha några ungdjur kvar till hösten.
Jag tycker det känns lite vemodigt.
Det har alltid funnits djur där.
Alltid.
Nu kommer Baccus stå ensam i en tom ladugård på vintern.
Hur jävla kul kommer det bli egentligen?
Mamma kommer säkert hitta på något nytt, jag kan inte tro att hon kommer klara sig.

Men i alla fall.
Nu ska jag sitta och sortera bilder, skriva om mig själv och göra i ordning annat inför söndag då jag ska hänga upp mina bilder på Ätrans bibilotek.
Såå, smell you later.

Kommentarer
Postat av: Malin Sjörand



Jag har ingen aning , :D skulle vara kul! Vad ska du göra då?

2010-01-04 @ 16:07:59
URL: http://malinsjorand.blogg.se/
Postat av: Malin Sjörand

svar: aha , jaa det vore kul :D

2010-01-04 @ 18:08:32
URL: http://malinsjorand.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0