Första söndagen i 2010 sista söndagen i sista veckan i 2009. Memories that remain.

Yes, that's right.
Det är fortfarande vecka 53.
Var hos morfar och åt middag och hittade denna bilden:

Urgammal, och nej. Datumet i hörnet stämmer ej.
På den tiden som nämns var jag inte ens född... inte ens Henke.
Från vänster: Någon random gammal tant, Erik, Farmor å jag.
Jag har världens jävla underbaraste byxor på mig.
Kepsen: redan då hade jag på mig kläder som var fula bara för att folk skulle störa sig på dom.
And, look at my hair! That was before I started with haircuts and stuff.
Det var på en ljusstöpning, för... väldigt längesedan.
Jag måste ha varit...åtta.
För vid nio års ålder färgade jag håret rött.
Men den färgen gick ju iochförsig ur ganska snabbt, nej det här får jag ta och fundera på.

Skitsamma.
Jag har nog nämnt det förlängesen att jag har en tam nyckelpiga här på mitt rum.
Nej jag håller inte den fången, det är bara det att den försvinner varje gång jag ska släppa ut den så det blir aldrig av.
Men nu (finally!) har jag fått lilla sötnosen på bild, ja ganska taskig bild men den duger.

Cute, right?

Jag kanske drar och klipper mig, maybe färgar jag håret med i morgon.
Men vi får se, kanske bara bättrar på färgen eftersom den gick ut så snabbt.
Men detta återstår att se.

Nu när jag har ett "nyårs-"löfte så har jag börjat knarka glass och cola istället, kanske inte bättre men det är nog bara tillfälligt tills jag har fått ordning på mitt sockerbehov.
Får vi hoppas i alla fall.

Får se om vi får fixat någon slags fest till helgen, jag är festsugen och vill spendera tid med Mimmi innan hon drar för flera månader framåt.

Ska snart fixa sommarjobb (yes, det är tidigt) och prao.
Ska dock inte praoa och sommarjobba på samma ställe.

Langar en sånhäringa bokstavsgrej:
F: Bra personlighet och utseende.
R: Helt galen.
I: Helt underbar i sängen
D: Gillar att dansa loss
A: Gillar att festa.
/
K: Vild och galen
i: Helt underbar i sängen
M: Har dom vackraste ögonen
P: Populär bland alla


A. Gillar att festa
B. Alla vill ha dig
C. Riktigt bra i sängen
D. Gillar att dansa loss
E. Oh, jätte bra kyssare
F. Bra personlighet och utseende
G. Skiter i vad andra tycker
H. En gosig nallebjörn
I. Helt underbar i sängen
J. Alla avgudar dig
K. Vild och galen
L. Alla älskar dig
M. Har dom vackraste ögonen
N. Du kan behålla hemligheter
O. As sexig ..
P. Populär bland alla
Q. Mindre snygg
R. Helt galen
S. Lätt att bli kär i
T. Omtänksam och bryr sig
U. Kung på att bara ta det lungt
V. Alltid lika glad
W. Otur i kärlek
X. Inte alls duktig i skolan
Y. Bästa pojk/flickvännen som finns
Z. Alltid redo

Fråga mig inte varför inte  å, ä och ö finns med, för det vet jag inte.

Nej nu ska jag hämta hästen och filura, blir nog filmkväll. Alone.
Good bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0