Ensam med pappa.

Helt sjukt.
Senast i november var vi fem hemma hela dagarna.
Nu är vi två.
Henke har flyttat.
Erik är i Plönninge.
Mamma är i Stockholm på konferans.
Pappa jobbar just nu men kommer hem och gör mig sällskap strax.

Helt jävla fucking tomt.

Ursäkta att jag inte bloggade igår.
Kom hem efter skolan och kollade på tv hela kvällen.
Öppnade datorn först vid 11 när jag skulle stänga av den, så det kändes inte lönt.

Jag ringde på skyttejackan.
Kanske åker och testar den på lördag, jag skulle höra av mig i morgon.
Men ikväll fick jag låna Annas jacka, igen.

Langar en bild på Molle i gräset.


Good bye, för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0