Ellos - shock och alla andra bra affärer.

Dagens diss...

Varför? Varför excisterar dessa texter på ALLA JÄVLA sidor på hela fucking internet?
Och alla hjärndöda fjortisar kommer och säger: "men dom är så gulliga att jag ba måste lägga upp dom på min bdb!"
Det är precis lika meningslöst som att skicka kedjebrev eller kedjesms!
Var är mening med det?!
Teleoperatörerna förstår man ju varför dom skickar ut helt jävla meningslösa kedjesms, för att dom ska få in mer pengar.
Och posten tjänar på kedjebrev, MEN VEM FAN TJÄNAR PÅ KEDJETEXT PÅ INTERNETSAJTER?!
Dagens mest störande objekt, helt jävla klart.

Dagens hiss...

Är bara två av alla dom hundratals internetaffärer det finns i dagsläget.
Men detta är också de två bästa.
Jag gillar internetaffärer:
* du behöver inte åka en jävla bit bara för att komma till en affär du gillar
* du behöver inte trängas bland massa människor.
That's it. (klicka på bilderna för att komma till vardera internetsajt)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men dom är så gulliga att jag ba måste lägga upp dom på min bdb ^^

2010-01-05 @ 12:33:27
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/
Postat av: Felicia

sv: har du också löfte om ett hälsosammare liv? 8)

2010-01-05 @ 13:44:23
URL: http://chiptek.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0