Jesus var aldrig på jorden

Ja.
Nu är jag tillbaka.
Från skyttet alltså, det gick väl... som det gick.
Blev lite fundersam varför jag inte sköt serie efter ett tag började det liksom gå bra.
I Annas jacka.
Hon tipsade också om en av hennes kompisars gamla jackor som hon sålde till ett bra pris.
Linda hette tjejen.
Det var riktigt lustigt för dom som Anna känner gick i samma klass som Henke (det gjorde Anna med) och dom som gick i Henkes klass känner mamma.
Men jag ska försöka få tag i denna Linda.

Idag i skolan fick vi välja vilka människor som jobbar inom vilket ämne som vi ville möta under en dag.
Jag och Kajsa valde:
*Frisör
*Desinger
*Turist...eh... ja vad det nu kan heta.

Var lite inne på att prata med fotografen med men jag har ju bestämt att det ska förbli en hobby.
Sen bestämde jag och Kajsa att vi skulle praoa för en tatuerings studio i Varberg eller i Falkenberg så dit ska vi ringa eller åka någon gång snart.
Men sen får vi se om jag praoar som sjuksköterska med men det är inte säkert.

Fick reda på att jag ska stå i caféterian ons, tors vecka 19, kul.
Missar varken tyskan eller idrotten, helvete.

Jaja.

Jag hatar dig
Och jag vet att du inte tycker bättre om mig.
Jag vet att du vill vara som oss
fast du släpper inte loss
Du borde nog dig själv hitta
För det finns bara en du, jag och Khanittha.

Kort, snabbt påhittad dikt, men dock så älskvärd.
Nu får det fan bli godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0