Dagens diss.

Diss:
Fy fan va jag hatar när folk lånar ut mina saker utan min tillåtelse.
Som nu, precis, jag ligger och har en jävla fucking huvudvärk och gick ifrån pappa och upp på mitt rum för att få vara ifred.
Så PRECIS innan jag somnar så kommer han upp och räcker mig telefonen medan han står och håller i MINA skidor.
Och i luren frågar min faster om min kusin får låna MINA skidor.

Jag tolkade detta som att pappa redan hade lovat att min kusin fick låna MINA skidor.
Hon pratar på och när vi kommer till pjäxorna så frågar hon om storleken på dom osv.
Men det är såhär: Det enda skidorna min kusin har åkt på att små gamla som man spänner fast skorna i.
Han har alltså aldrig haft på sig ett par riktiga pjäxor när han åkt skidor.
Enligt min faster så kan han knappt åka skidor.
Och nu ska han åka lilla vasaloppet tydligen.

Om man aldrig har åkt riktiga skidor med riktiga pjäxor ska man nog inte ge sig in på att åka lilla vasaloppet.
Om Amme gör det ser jag inget problem i det, hon har åkt längdskidor sen 2002. Men min kusin?

Så snälla:
Fråga ägaren först, anta inte att hon/han går med på det för det är inte alls säkert.


Tack // riktigt sur Frida.

Kommentarer
Postat av: oviklö

cha cha

2010-01-31 @ 11:49:27

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0