Bloggtorka.

Som ni kanske har insett har jag en riktigt rejäl bloggtorka nu.
Kan inte säga vad det beror på för jag har inte en jävla aning faktiskt.

Men en sak som jag kan berätta däremot är att mitt utskrivningspapper är slut, ska köpa mer i morgon.
För i morgon ska jag och Mimmi till Ullared.
Kanske drar upp till Henke mannen sen, får se.
Han var by the way här och åt pizza innan, han skulle nämligen hämta pellets hos Thol.

Nu blir det Let's dance, halva i alla fall.
Tar in hästen, ramar in de få bilderna som jag fick skrivit ut.
Ska upp vid 8 i morgon, tar med kameran, in case I go to Henke later on...

Tog kort idag men har inte lagt in dom på datorn än så ni får hållas.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0