And here we go again.

Tystnad är bättre än ljud utan mening.

Nu sitter/ligger jag här och lägger över bilderna från min förra kamera till datorn.
Det är Erik och Pappas fjällbilder sen i somras.
Btw, har jag alltså hittat kamera som jag har letat efter i snart ett halv år.
Förstår ni min glädje?

Some fact:
Sony DSC-S700, 7.2 Megapixel
3 x optic zoom.

Plus:
Bilderna blir det ytterst bra skarpa på,
det finns bildspels funktion
och olika inställningar

Minus:
Tar man stående bilder så blir de liggandes när bilden läggs över på datorn
Den bränner batteri som tusan, man får alltid gå runt med ett paket AA-batterier i fickan.

Annars har den kameran skänkt mig mycket glädje, jag älskade seriöst den.
Bara för att bevisa hur bra den är kommer denna bild:

Bilden är alltså tagen av pappa.
Den var inställd på AUTO under hela deras resa, vilket resulterade i att Pappa bara startade den och klickade av precis när renen stod och åt.
Du ser de enorma hornen? Såna har jag hängandes på väggen, höhö.
I vilket fall, du ser skärpan i bilden, pälsen på renen!

Jag tror inte den säljs fortfarande men lite gammal kamera info kan väl vara kul?

*EDIT: Enligt Sonys hemsida säljs den inte mer.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0