2010 - my new life

Varför låter allting coolare på engelska?
Mitt nya liv - My new life
Mitt nya liv låter så mentalt...ja...

Skitsamma det var ju inte det jag skulle berätta.
Mina nyårslöften börjar av någon anledning aldrig på nyår. Genomtänkt, eller hur?
Mitt förra godislöfte började den 3 Januari.
Mitt årliga löfte ska börja i morgon, 2 Januari.
Jag tänker inte berätta vad det är än, ni får väl gissa eller så får ni vänta tills ett abstinensinlägg kommer upp.
Jag lovar, det kommer komma upp.

Jag och Suza (mest Suza, vafan) har fastnat för knappnytt, igen.
Han är rolig på ett helt stört sätt.


Eij, vafan nu får jag sova!
Ska ju på skyttetävling i morgon klockan 9 så jag går upp halv 8.
Så god natt på er nu för fan!

2010's första hela natt.

Kommentarer
Postat av: Paulolivia

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-02 @ 16:02:16
URL: http://paulolivia.blogstie.com

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0