Mitt livshistorias tråkigaste Alla Hjärtans dag.

Idag mådde jag skit.
Det är ungefär det mest väsentligaste som hänt idag.

Jag och mor var på bio med.
"Alvin och gänget 2" blev det, mamma älskar tecknat.
Jag börjar inse att jag är snart förgammal för det.
Inser hur förutsägbara alla barnfilmer är.
Jag ville se "Avatar" men det får jag göra någon annan dag.

Melodifestivalen deltävling 2 gick av stapel i går.
"Tyvärr" missade jag hela programmet för jag satt hos Nisse och Barbro och fikade i stället.
Jag har redan gett upp hoppet om det jävla programmet.
Det är bara SVT's sett att tjäna pengar så dom kan hålla igång ännu ett år.

Men nu går jag ner, äter hjärtanformade kärleksmums, nu såhär passande på alla hjärtans dag och dricker saft.
Hoppas på att jag får svar från HN och funderar på att skaffa ett sätt att bli hög på så man slipper må så jävla dåligt, eftersom Alvedon sviker mig, igen.

Och här, bara för att lätta upp stämningen kommer det en bild på vad alla svenskar saknar just nu, vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0