Min pappa.

Beställde ett par byxor i början av januari, de skulle komma en vecka senare egentligen.
Och nu får jag ett brev om att de kommer runt den 25 mars.
Kul, roligt.

Nu har jag gjort om Eriks rum till en amatörstudio.
För jag fick A2 pappersark av pappa idag, i alla olika färger. Ibland är han världens bästa.
Så nu har jag gjort en fotostudio -> hur enkelt som helst, alla kan göra det.

Du behöver bara:
ett eller flera stora papper i valfri färg
ett lakan i liknande/samma färg
ett par tomma burkar i valfri form

så vips! Du har en fotostudio!
(det kan vara bra att ha en lampa i närheten så man får ljus.
Jag gjorde såhär:


Och här är resultatet:


Alla som testar: Lycka till!

Nu drar jag och pappa och skjuter in mitt gevär för i morgon är det LM.
Men ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Malin

Halsbandet, jag tycker den är otroligt vacker !<3



Precis som sin ägare <3 Ha det så bra !

2010-02-27 @ 17:10:53
URL: http://malinsjorand.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0