Lördag

Idag steg man upp 06.30 för 07.20 bar det av till Ätran för att plocka upp Nikolai, Amme och Karin innan vi fullföljde våran åktur till Morup.

Och nu ligger jag här med Gevärsskyttekortet i min hand.
Yes, we did it!

Igår kväll lagade jag Tacos till det som återstår av familjen, vilket var mycket omtyckt.
Idag tog jag tillfället i akt och bakade lite kärleksmums till hela familjen + Henke och Janica.

Egentligen har det funderas länge på vad man kallar dessa små bakelser för egentligen.
Snoddas?
Kärleksmums?
Hjärtanbakelser?
Ja, kärt barn har många namn.

Nu sitter jag och tar kort på Mimma, funderar på att gå ut och ta ett par.
Det var länge sedan nu.
Så det får bli ett färskt kort på Mimma, and here it comes:

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0