It's one of the greates days in this week

Jahopp, idag har jag inte bloggat, drog med mamma till Ullared.
Blev lite nya kläder, det behövdes verkligen. Som ni kanske har insett har jag bara tre par jeans, som jag använder ständigt.
Men idag blev det ändring på det, in i provrummet med fem olika jeans men ja, det var bara ett par som passade så jag köpte två av den sorten.

Tröjan! Loove, MAGGIE.
Har länge letat efter en billig mini plattång och se på fan:

Ja den är liten, den som ligger under är min gamla (den är normal stor).

Köpte även min nya hårfärg, kommer dock inte färga håret själv, för jävla omständigt.
Ska boka tid i morgon, om jag orkar.

Min fotostudio (eriks rum) är tydligen mammas sovrum (?).
Jag vet själv inte. Men jaja hon får sova på ena delen och mina grejer stå på andra delen.
Jag orkar inte bry mig, så länge det är ro i huset så.
Det är  väl den enda uppdateringen ni får för nu ska jag gå ner och se vad det blir för kvällsmat.

GOOD BYE!

Kommentarer
Postat av: rebecca den tuffaa!

jo men bara för jg har liadant armband som de på höger arm x) (L)

2010-03-03 @ 00:10:02

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0