Hela världen på mina axlar.

Rocka willy billy tatto, Hn, Vårdcentral.
Avslag på allt, jippy.
Kör en ansökning på ålderdomshemmet, får se om det funkar bättre där, annars praoar jag hos Lillemor.

Känns som om alla är beroende av mig.
Varför i helvete ska jag hålla koll på allihopa?
"Men du brukar ju veta!"
Klart som fan jag gör, jag är ett kontrollfreak som hatar när bestämmelser bryts.
Det är klart att jag har koll på allt då, jag vill inte missa något och det jag måste komma ihåg minns jag oftast.
Jag känner mig handikappad om jag inte har koll på allt, jag känner panik.

T.ex.
Igår trodde jag att jag hade glömt min väska på bussen.
Men jag fick för mig att jag hade haft med mig den.
Så jag kollade runt överallt.
I morse kollade Amme upp om den var i bussen men nej, jag: "WTF?!"
Men när jag väl kom till skolan låg den så snällt kvar ovanför skåpen.

Bara för att jag inte hade koll på väskan fick jag ett litet inbördeskrig.
När vi kommer försent till kalas, eller andra bestämda platser på en viss tid mår jag dåligt.
Jag är en perfektionist.

Nu tappade jag tråden.

Men jag vill säga en sak till.
Suza är bäst på nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0