Ett tuggummi på golvet

Okej, jag vet inte vad han har för sexuellägging.
Så idolbög kanske inte är rätta ordet.
Men jag har i alla fall klar gjort min poäng.
Jag gillar verkligen inte honom.
Mådde faktiskt illa när han sjöng så i  med lurarna och bara lyssna på DBA en stund.

Annars har dagen varit fin faktiskt.
Gjorde ingenting på so'n för jag är klar.
Läste och skrev på svenskan och that's it I think.
Idrotten höll Becka och Ylva i, superduper!
Känner på mig att denna veckan kommer att gå segt.

På grund av att niorna har nationella prov i veckan kommer vi ha svenska i matsalen typ... i morgon om jag inte missuppfattade det.

Nu lagar mamma köttbullar för vid sju ska vi skjuta.
Gott.

Kommentarer
Postat av: Zanna

haha heelt okeej ;) haha

2010-02-08 @ 18:35:55

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0