An evening to you, from me.

Hela huset doftar tacoskryddor.
Golvet i hallen knarrar till när hon springer med sitt våta hår skvättandes omkring sig.
Hon öppnar dörren genom mörkret till sitt rum.
Endast sänglampan är tänd.
En vältränad manlig lång siluett visar sig under täcket.
"Han låtsas sova, så sött" tänker hon och känner hur glad hon blir att han busar.
Hon smyger fram för att skrämma honom men i sista sekund ångrar hon sig, lyfter på täcket och kryper ner bredvid den varma kroppen.
Han öppnar inte ögonen, han bara lägger sin arm om henne, kysser henne på kinden och säger:
"Du är så underbart snygg, vacker, söt och så, fan alltså!"
Hon blundar, ler och önskar att den här stunden aldrig ska ta slut.


Tala om en dröm alla hjärtans dag va?
Tyvärr blir den inte så för min del, sov morgon hos Henke kanske och senare på dagen bio med mor och bror.
Det är ungefär mina planer, men jag hade tänkt ringa världens bästa vänner (och de som är mer än vänner) och berätta hur fucking bäst de är.

Det, det är förhoppningsvis uppskattat från alla parter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0