Resten av livet?

Insåg precis att jag funderade på vad  jag ska göra efter de kommande tre åren i Varberg.
För redan nu vet jag att jag SKA skaffa lägenhet i Varberg och jag SKA komma in på LBS.

Men då går det tre år där och vadfan händer efter det? Kommer jag skaffa en permanent lägenhet i Varberg och bo kvar där? Kommer jag sakna landet och flytta ut till ingenstans för nu har jag ju bil?
Detta är fan det konstigaste jag har upplevt.  
Jag har alltid vetat vad jag vill, alltid. Som femåring bestämde jag mig för att jag skulle köra flakmoped senare i livet. Men nu har jag inte en jävla aning. Vad vill jag göra efter allt studerande? Hurfan kommer detta bli? Nu blev jag fan orolig trots att det är mer än tre år innan jag kommer vara i den positionen.
Jävlar, det är så att jag inte känner igen mig själv.

För att skingra tankarna lite så... jag kom tvåa på laserdome idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0