För tiden går så fruktansvärt fort.

Ett år.
Jag funderar på hur man kan förändras så fruktansvärt mycket under endast ett år.
Tänk att för ett år sen började jag lyssna på denna musiken som jag är så grymt fast i nu.
För ett år sedan bodde mina föräldrar ihop, min bror flyttade precis ut och rummet bredvid mitt blev tomt.
Förra året var jag kär i en person som jag faktiskt inte visste någonting om alls.

Nu, idag, sitter jag och letar efter konserter.
Idag bor min mamma tre mil ifrån mig och snabbmakaroner är det enda jag lever på.
Nu har jag förstått vad kärlek verkligen handlar om efter att ha blivit sviken och varit deprimerad i ett halvår.

När jag tänker efter har detta året varit det bästa i mitt liv, trots omständigheterna.
Jag har träffat många nya människor: Jesper, Rickard, Elin, Amanda, Parama, Kikko, Pierre, Jonas och Heidi.
Det är dem som jag är tightast med av dem jag har mött. Vissa är jag tightare med än andra.
Jag ångrar verkligen inte att jag träffat dessa personer, dem har fått mig att växa, på olika vis.

Under detta året har jag mognat både psykiskt och fysiskt.
Jag sitter här och önskar att 2011 kommer bli lika bra (eller ännu bättre) än 2010.
För 2010 var det bästa året hitills.


Längesen jag skrev långt här. Djupt. Jävla julmust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0