Tactical ops - assault on terror.

När jag var liten, typ nio år gammal, satt jag, mina bröder och fegenpojkarna i Fegens byggdegård och spelade T.O.
Spelet var nästan sprillans nytt då, well... det är det inte nu.
Efter sju timmar av konstant spelande drog vi en raggarrunda med el-kickboardsen över Fegens centrum.
Dock slutade raggarturen på taket till idrottshallen med utsikt över en gräsmatta.
De dygnen gick vi endast på billys panpizza och cola.
Efter ett segt vattenkrig och några virusdrabbade datorer drog alla hem till sitt.

Det spelet kunde man utantill då. Spelet kan man utantill nu.

Tre timmar av total nördande av T.O med Suz via skajp efter skolan.
"Bra där!" som Casey skulle sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0