Borde publicera snart, men...

Nu har jag suttit och kollat på "nytt inlägg" sen Suz åkte, jävligt länge med andra ord.
Har ingen aning om vad jag ska skriva.
Satt och spelade hela dagen så... det har inte hänt något märkvärdigt heller.

Har en jävla ångest för att jag blir äldre.
Vill inte lämna grundskolans trygga miljö, patetiskt.
Kan ändå inte stoppa tiden.

Men jag kan ju inte heller låtsas som att jag är skitglad.
Det orkar man ju inte alltid, totalt jävla glad går inte.
Fast visst känns det som om att vissa personer är glada hela tiden, 24/7?
Det är dem inte. En kompis bevisade det. Anywho, langa bild på när tiden var bättre?

Sebbow på klassresan.

Kommentarer
Postat av: Reneelizabeth

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-02-13 @ 19:37:37
URL: http://reneelizabeth.blogbow.com

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0