Avreagera sig lite.

Först och främst:
VAD I HELA FUCKING RETARD HELVETE ÄR DETTA?


Såg en kommentar som var så grymt klockren att jag känner mig tvungen att printa den:

Stavningen får han inget creed för men meningen var guld.
Fast ja, videon i sig var grymt bra gjord. Göteborg for life. Men som sagt, låten gör mig fruktansvärt besviken.


Andra saken jag ville skriva lite om var..:
Lars Ohly.
Trots att han har jobbat på ett riktigt jobb i elva år så har han noll livserfarenhet.
Hans idéer är på haschmarsvinsnivå.
"Barn som har det svårt hemma ska få hjälp av kuratorer för att inte förstöra klassrumsklimatet och barn som inte har det svårt hemma men ändå är stökiga skall få sina föräldrar att bli tvingade att sitta med i klassrummen."
Logiken i det påståendet är under fjortisnivå.

Vänta. Om jag är stökig i klassrummet ska min mamma sluta jobba för att sitta med i klassrummet och med andra ord leva på bidrag men slutligen hamna hos kronofogden, hon kommer skylla allt på mig och jag måste gå till kuratorn?
Ja. Har man det inte svårt hemma så låt oss göra det svårt hemma för alla ungdomar.
Lägga en halv miljard på kuratorer som ändå inte jobbar men får lön ändå känns fruktansvärt fel.
Dem sitter och säger att dem förstår fast dem var bortskämda som små barn och fortfarande inte ens vågat klippa håret i den frisyren som kändisen i skvallerblaskan har.
Jag har en fundering på att åka till ett fängelse och snacka med fångarna i stället för bortskämda överbeskyddade tanter.


Ja, det var det jag ville säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0