Sommar?



Mimma är söt. För hon tycker att hon själv är det och då är man det, så enkelt är det.

Idag drog jag och mor till Slöinge och köpte flera liter glass. Underbart att sitta med solglasögonen på och äta en sturt ploppglass. Nu är fan sommaren på väg.


Brillor: Blåa: H&M förra året.  Svarta: Gekås förra året.
Skjorta/t-shirt: Gekås/Elmia Bilmässa
Smycken: Svartläderarmband och klockan: gekås. Blåttläderarmband med nitar: Ur&Penn
Byxor: Fick av Emilia i vintras.

Nu ska jag byta byxor, kasta av mig smyckena och dra på hjälmen å sen ut och åka med fyrhjuligen det är så fan dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0