Sömnlös

Gick och la mig elva. Men jag kunde verkligen inte somna.
Halv fem gick pappa på toa så jag pratade med honom, han gissade på migrän.
Självklart att jag inte kunde sova, första gången jag har migrän någonsin.
Så pappa fick numret till Björken/Linden så dem visste att jag inte kom.

Sen sov jag, efter två alvedon och massa snytpapper.
Det var gott. Det är inte kul när man ligger i sängen och inser att man ska gå upp om en och en halv timme.



Men nu måste jag äta... jag började bli hungrig vid tre i natt så det kanske är dags nu?
Och sen måste jag skriva av mig om... tre saker? Så vi hörs snart.

Kommentarer
Postat av: Theodoroda

I like your website alot...its lots of fun...

2011-02-15 @ 16:31:47
URL: http://theodoroda.blogbow.com

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0