Måste bli av med detta jävla beroendet.

Ännu en gång blåser det friskt från fönstert och jag håller tummarna.
Tre av mina vänner är med i idol i Malmö idag, två har jag fått besked av.
Ena var för nervös (förståligt, förståligt) och andra sjöng men var för nervös detta året och skulle komma tillbaka nästa år.
Juryn gillade vad dem hörde och allt verkar ju fett positivt.

Nu ska jag få ett svar från den tredje, hoppas allt gick vägen.
Har skrivit en lista om vad som ska utföras idag, köra vatten, städa och mecka.
Fast just nu tvättar jag och läser en bok, en gammal serie från när jag var liten. Jag minns hur jag älskade den serien och ja, den är fortfarande bra.

Så nu kommer jag gå ner och hänga upp tvätten innan jag åter igen fastnar vid boken.
Ni får ha det kalas tills jag kommer tillbaka. Langar en väldigt (hum) färgglad bild.

Kommentarer
Postat av: sofie

hoppas det går bättre för den tredje :)

2010-04-24 @ 14:23:11
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0