"ja e en gommibjörn..."

Tänkte på de stackars bloggläsarna som både läser när dem är i skolan och när dem är hemma.
Ni kanske vill ha lite uppdatering på dagen?
TYVÄRR, kan jag inte fixa det för jag jobbar ungefär samma tid ni åker buss och är i skolan.
Så därför tänkte jag att nu, när ni har gått och lagt er så kunde jag lägga upp så ni kan läsa när ni är i skolan.



Vi är tuffa. Eller mest jag för jag har en gummibjörns fejsbok.
Jag diggar Sebbe, i viss utsträckning men jaja, alla blir väl jobbiga i längden.

Jag har världens mest udda vänner.
En raggare här och en halv fjortis där. En stockholmsk emopojke och en lesbisk skåning.
En überkristen rödtott och en überälskad hårdrockare. En 40-årig gångälskandetant här och en 80-årig gammal vävandedam där. En blyg hårdrockare och en Darinälskande rappare. En eftertänksam hästtjej och en skön festälskande dialektupprepare.

Och jag älskar dem alla lika mycket. För du vet, dem står ut med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0