Hur blev det såhär?

Ge mig frihet.  Det drar ihop sig. Idag är det exakt en månad kvar. Fan va jag längtar.
~För att orden är min största tillgång~

Bara för att jag inte har några bilder att lägga upp så kommer jag inte spamma med bilder på mig själv. Så jävla vacker är jag inte.
Redovisade en plansch idag, ja för er som inte går i min klass är det riktigt så jävla intressant. Men för mig var det kul.
Just nu är det bara roligt folk i skolan, fast det är bara Pontus som saknas med.
Idag har jag haltat hela tiden. Leden i knät är 'fucked up' som jag så fint säger det.
I morgon är det en skön och söt liten 'tema-dag' som kamratstödjarna väljer att kalla det.
Varför? Ska vi skaffa nya vänner från nya klasser? What's up with that? Jag blir alltså påtvingad att umgås med människor jag avskyr? Nej, jag vet inte vilket folket är i min grupp men jag förväntar mig absolut inget trevligt.

Och så kom dom på "VARFÖR INTE HA EN FUCKING UTKLÄDNINGSDAG?!".
Om vi backar tiden... typ sex år? Så skulle jag tyckt det var bland det roligaste på hela året men nu? Nej.
Så vet du vad? Jag kommer inte knalla runt med en kamera och ta kort på alla när dom är utklädda. För visst är det kul att kolla tillbaka men det är ibland det osocialaste man kan göra på en tema-dag.

Så förvänta er inga nya bilder i morgon, om inte Mari kommer hit... vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0