Fotostudion

Nu känner jag mig riktigt hitech. Får jag in en stereo så har jag hela grejen.
Sätter jag mig i "fotostudion" med min bärbara så har jag alltså macen, spelpc'n och två skrivare.
TVÅ SKRIVARE. Belive it or not.

Ja mitt skrivbord är stökigast, jag vet. Ska ge mig in på att städa det snart. Snart som sagt.

I morgon kommer det bära av till Byggdegårn på fest, på lördag ska jag på skytte på morgonen och till Suz på kvällen. Där sover jag över och knallar till körkan vid nio på morgonen. Sen efter det kommer jag åka till mina kusiner.

Så hela jävla helgen är packad som en jävla blomkruka.
Skulle langat en outfitbild idag men byxorna kliade så dom for av så fort jag kom hem.
Nu börjar påsklovet för de som har missat detta faktum.
Blev lite sugen på att springa ner och hämta "internet" och koppla in till speldatorn... så jag kan logga in på msn och se om det sitter någon rolig där.
Men ja, nu ska jag i alla fall gå och pissa sen får vi se hur jag gör.

Goten nacht. Frohe Ostern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0