Closer to the reality

"My pictures may be gray but the world isn't just colors."


Skön bild, enligt mig själv.
Sitter just nu och lyssnar på musik, längtar efter t-shirts och spelar spel på fejsbok.
Funderade ett tag på att ta hårfärgen och knalla in i badrummet och ha en timmes hårfix... men nej.
Jag greppade kameran och tog lite kort istället. Men för att kunna visa upp dem utan att inlägget blir 27 mil långt så gjorde jag det till en video istället. Men videofy.me gillar inte mig... så den kommer i ett nytt inlägg.


Kommentera gärna, det gillas ju.


Spegeln är nog Henkes egentligen. Han gjorde nog den i slöjden när han var 10 år. Nu är han 21.
Jag langar en bild på hur det såg ut när jag skulle redigera bilder.


Å en på dagens misstag:
Jag känner mig brilljant.

Kommer mer kul i morgon, efter festen... Kanske.

Kommentarer
Postat av: Failish

Diggar bilden något enormt! :)

2010-04-01 @ 20:25:49

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0